Förlorad ängel

Författare: Becca Fitzpatrick
Serie: Ängel #2
Förlag: B Wahlströms
Originaltitel: Crescendo

Jag blir inte riktigt klok på vad jag tycker egentligen. Jag märkte att jag lätt fastnade i boken vissa delar, men andra kände jag inte för att fortsätta läsa. Jag tror att vägen var lite för slingrig för min smak i den här boken, om ni förstår vad jag menar med det. Hela boken känns mest som en hemsk massa omvägar som till slut för en till tredje boken i serien.

Saken är ändå den att jag fastnar helt vissa stunder så jag tycker absolut att det var en bra bok. Ändå känns det som just som den typiska tvåan. Att det mesta går rätt så dåligt, och att det mer är som någon slags väntan på nästa del i serien.

/Mathilda

Kommentera

