Talks of Camelot

Hypable har nu en helt ny podcast, nämligen Talks of Camelot, där de pratar om BBCs storsuccé Merlin! Jag blev så väldigt glad när jag såg det här, helt fantastiskt. Jag har länge funderat på att följa någon podcast, precis som Mathilda gör/gjorde (se Mugglecast), eftersom jag tyckt att det verkat väldigt roligt. Problemet har varit att jag inte har hittat någon som riktigt fångat mitt intresse. Med tanke på att jag är ett stort Melin-fan blev jag därför som sagt väldigt glad över att få höra om Talks of Camelot! Första delen kom den 17 september och finns att hitta både på iTunes, Podtrack Player och libsyn. Nu vet jag precis vad jag ska lyssna på när jag går till bussen!

/Johanna

Kommentera

