Bokbox Poisson

Vid Lisebergs avslutning hade de utförsäljning i de mysiga små butikerna runt om i parken. I en lite mindre affär fylld till bredden med besökare såg jag den, bokboxen. Direkt började adrenalinet att pumpa och jag knuffade mig fram igenom folkhopen, jag blev det där lilla monstret som knör sig före alla och är sådär fruktansvärt irriterande och tror att hon har rätten att bara knuffa bort alla. Tillslut, en armbåge i sidan senare, var jag alltså framme vid mitt mål. Hyllan med bokbox(ar). Ensam kvar på den stora hyllan stod den och tittade på mig. Lämnad till sitt öde, som i detta fall visade sig vara jag. Bokboxen med stort B. Gråbrunmossig med en stor grå fisk på! Jag förstår att munnarna vattnar sig på er därhemma men jag, som tycker om grönmossigt och fiskar, tyckte att jag hade hittat den finaste som går att hitta. Så hemma nu har jag en bokbox att förvara lappar, pennor och digipasser i! Bättre än bäst!

/Johanna

P.S Bild återkommer! Tekniken och jag gick inte ihop idag så behöver sova på saken. Tack och hej!

Kommentera

