Höstläsning

Att ta körkort tar mycket tid må jag säga! Därför tänkte jag nu recensera min körkortsbok Körkortsboken 20! Eller kanske inte… det är i vilket fall som helst den bok som jag har läst den senaste månaden. På grund av det kommer läsning av alla härliga böcker lite i andra hand. Höstlovet närmar sig däremot med stormsteg och då räknar jag med att få en hel del tid till att sitta och dricka te och läsa i höstmörkret. Vad jag tänkt läsa den kommande tiden är:

Stolthet och Fördom och Zombies – Jane Austen och Gramahe-Smith

The Wind in The Willows – Kenneth Grahame

Driver Dagg Faller Regn – Margit Söderholm

Hitta Violet Park – Jenny Vallentine

/Johanna

Kommentera

