Skyfall

Min inställning till Bond-filmerna är väldigt kluven. Å ena sidan har jag svårt för de förutsägbara och klyschiga scener som titt som tätt dyker upp och för att inte tala om alla ”Bondbrudar” som alltid ska vara så extremt häftiga, snygga och bra på allt. Å andra sidan tycker jag om filmerna för att de innehåller det där som gör en film så tilltalande; explosioner, action, snygga skådespelare och ytlig men underhållande handling. Så, trots mina kluvna känslor inför Bond och kompani tycker jag att det är väldigt roligt att den nya Bondfilmen skyfall har premiär idag. Jag kan absolut tänka mig att se den!

/Johanna

One thought on “Skyfall

  1. Jag såg Skyfall när jag var i London, tyvärr tyckte jag inte särskilt mycket om den… ”/ Det var ganska klurigt att se på film utan text (svensk eller engelsk) ibland hörde man inte vad de sa, och det var ganska störande i avgörande scener. Dock gillade de andra tre medlemmarna i min familj den, så jag antar att det är jag som är det svarta fåret😛

Kommentera

