Månadens bok: Oktober

Mathilda:
Out of Sight, Out of Time av Ally Carter blir månadens bok för mig. Det är roligt att hur serien Gallagher Girls blir bättre och bättre för varje bok jag läser. Den här, femte delen, var nog den bästa hittills!

Johanna:
Den här månaden  har jag inte recenserat en enda bok. Det är bra jobbat! Därför blir månadens bok The Iron Man. Den var ändå väldigt mysig att läsa eftersom filmen var en av mina favoriter när jag var mindre. Jag får komma åter lite bättre nästa månad.

Kommentera

