Uppföljare till filmen med stort F!

Den 20 oktober 2011, eller något sådant, såg jag för första gången filmen Despicable Me. Förväntningarna var ganska låga, gula små gubbar och en ond skurk skulle sno månen. Jahapp! MEN, filmen visade sig vara otroligt söt och rolig. De små ”gula gubbarna”, minions, har fått en eget litet hörn i mitt hjärta. Vad pryder inte min datorskärm samt iPod-skärm om inte just dem!

Hur kom jag nu in på det då? Jo, nästa sommar kommer Despicable Me 2!! Jag förstår att ni alla blir mycket exalterade över det här och det faktum att film två har en tendens att bli HELT FANTASTISKT kan verka lite avskräckande. Men, trots det är jag väldigt glad över att de väljer att göra en film till! Jag vill se mer av de gula små figurer som så snabbt blev en del av mitt liv!!

Trailern tycker jag att ni ska se, går det att göra annat än att tycka om de små ”minionerna”?

För att krydda lite extra kommer här Bananasong:

/Johanna

One thought on “Uppföljare till filmen med stort F!

Kommentera

