Nyheter inom Divergent-filmatiseringen

Jag börjar mer och mer se fram emot att Divergent ska bli till film:D Även om det inte är förrän 21 mars 2014 som den kommer ut, börjar det hända en del grejer inom planeringen av filmen. Boken var ju otroligt bra, en av mina favoritböcker och det känns som att den passar väldigt bra som film.

Rollen som Tris ska spelas av Shailene Woodley. Jag har inte sett någon film där hon är med, men hon verkar ha gjort en hel del enligt Imdb så hoppas att det ska bli bra.

Vem som ska spela den andra huvudrollen, Four, bestämms antagligen väldigt snart, enligt hypable.com är det andast fyra skådespelare som är aktuella i det här skedet. Skådespelarna är Jack Reynor, Lucas Till, Brandon Thwaites och Luke Bracey.

Det känns som att det överlag är många filmatiseringar av ungdomsböcker på gång! Väldigt kul:D

/Mathilda

One thought on “Nyheter inom Divergent-filmatiseringen

  1. Jag börjar mer och mer se fram emot att Divergent ska bli till film:D Även om det inte är förrän 21 mars 2014 som den kommer ut, börjar det hända en del grejer inom planeringen av filmen. Boken var ju otroligt bra, en av mina favoritböcker och det känns som att den passar väldigt bra som film.

Kommentera

