Min postlåda nästa

Nu i veckan har jag inhandlat lite nya böcker att fylla mina hyllor med.

City of Bones – Cassandra Clare

Med stundande filmatisering och mängder med positiva recensioner var den helt enkelt ett måste att läsa. Jag ser verkligen fram emot det!

This Moose Belongs to Me – Oliver Jeffers

Precis som med Tales from Outer Suburbia fick jag det här tipset ifrån Bokskadad. Bara efter att ha läst titeln var jag såld. Det ska bli väldigt spännande att se vad boken har att ge!

Wuthering Heights – Emely Brontë

Med det finaste omslaget som skådats på ett bra tag var boken ett måste. Mathilda köpte precis den här utgåvan på bokmässan och nu var det alltså dags även för mig.

The Arrival – Shaun Tan

Tales from Outer Suburbia gav mig mersmak, där av detta köp.

/Johanna

Kommentera

