Nyköpt

Min postlåda bara skriker efter fler böcker, dessa är väntade inom kort:

Leaving PoppyKate Cann

Mathilda har pratat en hel del om den här boken så nu tyckte jag att det var dags att läsa den! Här hittar ni Mathildas recension på den svenska översättningen.

Every DayDavid Levithan

David Levithan är en författare jag verkligen tycker om. Jag har i för sig bara läst en av hans böcker tidigare, Ibland bara måste man, men eftersom han redan har gjort ett stort intryck på mig har jag höga förväntningar på Every Day. Jag hoppas och tror att den är bra!

Här hittar ni Mathildas recension.

/Johanna

Kommentera

