Pretty Little Liars

Jag började nyligen titta på en ny serie, för att försöka smälta det faktum att Merlin är helt slut och att Downton Abbey är slut för säsongen, nämligen Pretty Little Liars säsong 1. Den är ny för min del men inte ny, första säsongen är ifrån 2010. I vilket fall som helst tycker jag att den är riktigt bra!

Jag har inte läst böckerna som serien bygger på, de har aldrig riktigt lockat mig. Jag tyckte att de verkade för ”tjejiga”, vad det nu betyder.  Men nu när serien har visat sig vara riktigt spännande har jag börjat överväga att läsa dem! För det är ju fel att döma en bok av dess omslag, vilket jag helt har gjort i det här fallet.

Se Mathildas recensioner; Lögner, Hemligheter, Skandaler, Intriger.

/Johanna

One thought on “Pretty Little Liars

Kommentera

