Kort uppdatering

Såhär på lördagskvällen tänkte jag göra en liten kort uppdatering gällande A) Doctor Who, B) Merlin och C) Netflix.

A) Jag har nu sett 8 avsnitt av Doctor Who, säsong 1 ifrån 2005, och jag har börjat fastna på riktigt. Först tyckte jag att det var lite löjligt men nu har jag sett förbi det helt och känslan jag har nu är ”Jag vill se mer!!”. Det går alltså riktigt bra, det kanske faktiskt är så att även jag + Doctor Who = sant!

B) Idag visades första avsnittet av Merlin säsong 5 på SVT2. Missa inte det!

C) Netflix, var har du varit i hela mitt liv? Bland annat finns fem säsonger av Doctor Who, lyckan är gjord!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

/Johanna

Kommentera

