Månadens bok: Januari

Johanna:
Både Code Name Verity och I’d tell you I love you but then I’d have to kill you och Udda verklighet är väldigt bra böcker, om inte superbra, men i ärlighetens namn blir det nog faktiskt Driver dagg Faller regn som vinner titeln Månadens bok. Inte för att den var ”bäst”, vilket egentligen inte går att säga eftersom alla de nämnda böckerna är bäst på sitt sätt, men för att den gjorde störst intryck på mig!

sisterMathilda:
Den här månaden tyckte jag bäst om Sister av Rosamund Lupton. Den var så otroligt fint skriven, och dessutom var historien väldigt bra. Jag planerar att läsa en annan bok av samma författare om inte allt för lång tid.

One thought on “Månadens bok: Januari

  1. Oh, driver dagg faller regn älskade jag när jag läste den (för åtskilliga år sedan) Du kanske ska kika på Kristin Lavransdotter med då (om du inte läst redan)

Kommentera

