Filmnyheter

Oj, lite förvånande nyheter i filmvärlden idag känner jag. Filmatiseringen av Vampire Acadamy, som jag inte förväntade mig skulle komma igång förrän tidigast 2014, har helt plötsligt de tre huvudkaraktärerna castade (svensk översättning(?)).

Te-Vampire-Academy-CastVäldigt svårt att säga om de passar i sina roller än så länge, men jag känner att jag är lite ”detblirenfilmdetblirenfilmdetblirenfilm” just nu så jag litar helt på att skådespelarna passar i sina roller.

Dessutom kanske Sommaren jag blev vacker av Jenny Han bli till TV-serie. Det är antagligen långt ifrån klart, men att det är någonting på gång är roligt bara det:)

/Mathilda

 

3 thoughts on “Filmnyheter

Kommentera

