Tävling del 3

Just nu pågår en tävling på Bokgläntan! Tryck HÄR för att komma till första inlägget i tävlingen.

Kommentera detta inlägg: Vilken bok sjunger vi om?

För att se texten till låten: Tryck på Youtube-symbolen längst ner i högra hörnet så att du kommer till klippets Youtube-sida. Tryck sedan på ”Visa mer” nedanför klippet. 

Tips: Mathilda & Johanna-flikarna ovan kan vara till hjälp om det är svårt:D. I just denna låten sjunger vi bl.a. two days past thirteen, detta är dock en ungefärlig ålder, alltså inte något som direkt nämns i boken.

 

29 thoughts on “Tävling del 3

  1. ÅH! ÅH! jag tror jag kan fast jag inte läst ut den (hmm, kanske måste låna hem den igen och ge den en chans till, jag tror ju att den är bra…) jo, jag tror att det är Frost! av Maggie Stiefvater

  2. Åh, vackert!❤ Fina stämmor😀 Och jag tror att detta syftar på The Wolves of Mercy Falls-serien därför tänker jag säga första boken där, vars namn är Frost på svenska😉

Kommentera

