The Croods

Jag har en viss förkärlek för ”nya” animerade familjefilmer (väljer att inte kalla de barnfilmer för tycker att det är fel) där Ice Age, Robotar, Hitta Nemo, Upp och Happy Feet grabbar åt sig höga placeringar på min favoriter-lista. Varför nämner jag det nu? Jo, för att få en fin anledning att nämna att den 22 mars kommer Croodarna (The Croods) på bio, en film som jag verkligen ser fram emot!

Croodarna är en förhistorisk äventyrskomedi där världens första familj ger sig ut på sitt livs resa när de tvingas lämna grottan som tidigare skyddat dem från faror. De upptäcker en fantastisk ny värld fylld av enastående varelser och spektakulära landskap, och deras liv förändras för alltid!

(Var särskilt uppmärksamma runt 1.33 då den lilla röda apan(?) är med, jag smälter!!!)

/Johanna

One thought on “The Croods

Kommentera

