Favoritbok snart på svenska

I höst kommer ingen mindre än Code Name Verity av Elisabeth Wein ut på svenska! Det är i oktober ni får hålla utkik efter den, och den svenska titeln blir  Kodnamn Verity. Ännu har boken inget omslag men förlaget blir Gilla Böcker.

Jag läste Code Name Verity förra året och när jag tänker tillbaka på den minns jag den som helt fantastisk. Jag börjar till och med känna för att läsa om den nu när jag påminns om hur bra jag tyckte att den var:)

11925514

/Mathilda

 

One thought on “Favoritbok snart på svenska

  1. Att Gilla förlag ger ut den är positivt, då blev jag extra nyfiken på att läsa den för jag har gillat alla (tre) böcker jag har läst från dem🙂

Kommentera

