Vem är Minho?

Den senaste tiden har det droppat in fler och fler nyheter inom filmatiseringen av The Maze Runner. Flera karaktärer har fått skådespelare och nu senast för några dagar sedan råkade jag av en händelse få syn på att någon hade fått rollen som Minho i filmen. Problemet är då att jag inte har läst The Maze Runner. Jag har därför ingen aning vem Minho, Newt, Thomas eller Teresa är (som tydligen också har fått skådespelare).

Så nu har jag kommit på att jag ska läsa boken, så jag inte missar hela uppladdningen till filmen:). Dessutom har jag hört från säkra källor (läs Johanna) att boken är superbra. Här hittar ni hennes recension.

/Mathilda

2 thoughts on “Vem är Minho?

Kommentera

