Vad är det hon läser?

20130524-200654.jpg

Ja, nu kände jag att det var dags att ge sig på den här tegelstenen:). Den har legat oläst sedan jag köpte den när den kom ut, och då folk som har läst den inte verkar tycka att den är överdrivet bra, har jag inte känt för att läsa den.

Nu är det dock dags! Troligtvis kommer jag att ta flera pauser från boken och läsa andra böcker i mellan, men nu har jag i alla fall lagt i ett bokmärke och det känns riktigt bra faktiskt. Jag hoppas på att bli positivt överraskad:)

5 thoughts on “Vad är det hon läser?

  1. Åh, den må vara svår att komma in i (det tyckte i alla fall jag) men den är så otroligt vacker, hemsk, sorglig, och hjälp så bra framåt slutet. Önskar att fler orkade ta sig igenom den här boken, för den är så underbar.

    • Nämen vad kul att du tycker det! Då bara måste jag ju försöka ta mig igenom den! Än så länge har jag bara läst typ 20 sidor, men den verkar lovande:)

Kommentera

