Ja, nu är vi hemma igen

the_moon_and_more_cover_hires-3_4_r560Som Johanna skrev så blev det inte överdrivet många böcker handlade, men jag köpte i alla fall en. The Moon and More av Sarah Dessen hittade jag nämligen på Waterstones på självaste release-dagen! Det verkar vara en väldigt somrig bok och förhoppningsvis är den lika bra som de andra böckerna jag har läst av Sarah Dessen.

Under resan kom vi även förbi några bokrelaterade platser, eller bokrelaterade broar kanske det räcker med att säga:)

Först Millennium Bridge som dödsätarna förstör i den sjätte Harry Potter-filmen. Vi lyckades ta oss hela vägen över utan att bron gick sönder….

IMG_0768

Blackfriars bridge var också en bro vi kom till. När jag läste om den i Clockwork Princess och var som mest inne i historien kände jag för att se den på riktigt. Ni som läst boken vet att den har en ganska stor betydelse, och när jag ändå var i London var det kul att titta förbi.

1179167875_80.177.117.97/Mathilda

 

Kommentera

