Lånat på biblioteket

När sommaren kommer får jag alltid den där känslan av att jag vill låna en massa böcker på biblioteket att konka hem dem för att sedan ha en stor hög på skrivbordet av böcker som jag spontant bara plockade med mig. I år är högen i alla fall påbörjad. Här är kapen:

Det är ännu ingenting att skryta med men förhoppningsvis kommer högen få tid att växa. De två översta böckerna har jag länge funderat på att läsa och när jag såg Tonårsbokens inlägg om sommarböcker där båda dessa var med kände jag att det var dags.

/Johanna

4 thoughts on “Lånat på biblioteket

  1. Jag funderar på att läsa en ö i havet. Jag har sett serien som yngre och böckerna verkar också bra! Jag har också börjat bli sugen på att läsa ”Helena”. Hoppas båda böckerna är bra!🙂

  2. Ååh, du måste läsa Helena, den är så otroligt bra!! Jag har läst hades också (nr 2) och den sista boken kom ut i maj har jag för mig men jag har inte läst den än🙂 men en otroligt bra serie !😀

  3. Åh, En ö i havet…. har alla de böckerna samlade i 1 någonstans ute i förrådet, kanske måste leta rätt på den och läsa igen nu när det är sommar.

Kommentera

