Kopp

Ibland hittar man någonting som man så fort man lägger ögonen på tänker ”Det där MÅSTE jag ha!” trots att anledningen inte är någon annan än att det är så otroligt fint. Här har vi en sådan grej, gånger fyra. Jag har aldrig sett någonting liknande. Wow! En kopp som pryder humöret, skitdag blir en ledsen kopp, känner man sig lite lurig kan man ta en kopp som ser lurig ut. Jag tror att jag är övertygad, jag måste ha en sån här!

Mer info kan ni hitta här.

/Johanna

One thought on “Kopp

Kommentera

