Äntligen här igen!

Idag är äntligen de små gula gubbarna tillbaka i en film två. Om den blir bra eller inte, det är omöjligt att säga. Kanske är filmen överlag en typisk ”tvåa” med tunn story och uttjatade repliker.  Men handlingen spelar inte allt för stor roll, det är de där guldkornen som gör att jag tycker om Despicable Me så mycket. Som i första filmen då de står och bubblar brevid en vaffentunna, eller då de alla står i rad för att få en godnattpuss av Gru. Det gör hela filmen! Förhoppningsvis finns det liknande scener i tvåan. I så fall är jag nöjd!

/Johanna

One thought on “Äntligen här igen!

  1. Jag såg trailern för tvåan på youtube för bara någon dag sen och bestämde mig direkt för att jag var tvungen att se första på grund av ”de små gula gubbarna” så det gjorde jag. Nu längtar jag tills jag kan se tvåan🙂

Kommentera

