Game of Thones

Idag är en stor dag för mig, min familj och ja, hela världen egentligen. Jag har nämligen precis läst ut Game of Thrones!

Jag har ju följt tv-serien ett tag nu, och då det kändes nästan omöjligt att vänta till säsong 4 för att se vad som ska hända började jag läsa första boken. Detta gjorde jag nästan bara för att jag någon gång i framtiden ska kunna ligga före tv-serien och därmed ha koll på alla hmm ”små” vändningar i förväg.

Jag är väldigt glad att jag bestämde mig för att läsa den. Även om jag redan visste vad som skulle hända, och ibland läste lite för att boken skulle ta slut, så är det en otroligt bra bok. Det är verkligen intressant att få reda på mer om alla karaktärer och bakgrunden till alla beslut.

One thought on “Game of Thones

  1. Fullt förståeligt, böckerna är inte direkt korta och tempot är ibland lite segt när han går lite till överdrift med alla kringbeskrivningar av allt. Men bra är de🙂

Kommentera

