Read-a-thon

Som många kanske har koll på kommer United We Spy av Ally Carter ut nu i September. I samband med detta har en engelsk bokblogg startat ett read-a-thon av alla böckerna i Gallagher Girls-serien. De kommande veckorna är det därför ett tips att läsa dessa böcker. Antingen för första gången, eller som jag, för att ladda inför sista boken.

Detta är också en tävling, då en av deltagarna vinner ett hemligt pris.  Läs mer HÄR.

Självklart måste jag vara med på det här, jag tänkte ju läsa om alla böckerna redan innan det här kom. Nu blir det bara ännu roligare, så varje vecka ett tag framöver kommer jag att lägga upp ett inlägg som har någonting med böckerna att göra, i takt med att jag läser dem:)

GG collage

/Mathilda

Kommentera

