Nyinköpta böcker

Nu har jag äntligen fått lite variation i min annars väldigt magra bokhylla! Tänkte att det såhär innan jul kunde vara bra att bunkra upp med böcker som man kan sitta framför brasan med. Jag har köpt tre stycken nya böcker och så har jag även fått två stycken av Mathilda.

Den bok jag ser fram emot mest att läsa är Stolen : A Letter To My Captor av Lucy Christopher. Jag hade aldrig hört om den förut men jag tyckte att den hade en story som stack ut, så det kommer bli väldigt intressant. Jag köpte även The Sky Is Everywhere av Jandy Nelson och Two Way Street av Lauren Barnholdt.

/Matilda

Kommentera

