The Hunger Games: Catching Fire

Som antagligen ingen har missat hade The Hunger Games: Catching Fire premiär i onsdags. Såklart var alla här på bokgläntan och såg på The Hunger Games: Catching Fire Night, midnattspremiären. Även om den tog slut vid halv tre så att jag bara fick tre timmars sömn var jag helt speedad dagen efter för att den var så otroligt bra. Den överträffade alla mina förväntningar och de har verkligen gjort den bra efter boken! De tog även med de små scenerna som egentligen inte hör så mycket till handlingen, men som man ändå kom ihåg från boken. Så till alla er som inte sett den: Se den! Den är verkligen bra och man måste inte vara en fullkomlig nörd, som jag, för att gilla den.

Catching Fire Bokgläntan

Lyssna även på de låtar som man släppte till denna filmen. Soundtracket till förra filmen var bra, men det här är snäppet bättre! Alla låtar är väldigt bra, men min personliga favorit är Place For Us med Mikky Ekko.

// Matilda

One thought on “The Hunger Games: Catching Fire

Kommentera

