Nytt inlägg, nya böcker!

Ja, nu var det ett tag sen som jag skrev någonting, men det betyder inte att jag inte läst eller köpt böcker!

Jag har köpt den femte boken i Gallagher Academy serien, Out of sight, Out of time av Ally Carter. Jag har även köpt en inbunden utgåva av Divergent av Veronica Roth jag bara hade den som pocket innan medans mina andra i serien var inbundna! Taggad att läsa båda två även om jag läst Divergent innan (man kan aldrig läsa en bok för många gånger).

20140122-204125.jpg

Hoppas att jag kommer att ha tid att skriva oftare framöver!

/Matilda

Kommentera

