Bokbeställning!

Hej igen! Det blev ett väldigt långt uppehåll från Bokgläntan, ända sedan januari upptäckte jag idag😮. Under de senaste dagarnas hektiska tenta-pluggande har jag dock verkligen börjat längta tillbaka! Så nu när äntligen tentan är färdigskriven kände jag att det var dags för lite inläggs-skrivande:). Får väl se hur länge det håller i sig den här gången, några trevliga inlägg har hamnat på hög nu iallafall. Jag och Johanna har bestämt att bloggen inte får bli något jobbigt, och ta tid från skolan, det ska fortfarande kännas kul – som det gör för mig idag! Även om jag knappt har läst någonting alls det senaste (huu känns fortfarande helkonstigt) så är jag nu väldigt sugen på att köpa lite nya böcker. Just nu har jag ingen koll på vilka nya böcker som är värda att läsa, men några har jag dock haft ögonen på ett tag vilket känns roligt.

Fangirl

Behind the Beautiful Forevers

Since You've Been Gone

 

/Mathilda

Kommentera

