TÄVLING!!

OBS: Tävlingen är nu avslutad!

Eftersom vi på Bokgläntan tycker att det är så roligt med tävlingar tänkte vi starta en ny idag för att inviga maj månad!

Vi lottar ut…

Eld – Sara Bergmark Elfgren & Mats Strandberg och…

… två exemplar av Vanja och Ville – Mats Wahl.

För att vara med och tävla behöver ni:

1. Kommentera  det här inlägget!

2. Uppge vilken/vilka av böckerna ni vill vinna. Ni kan alltså antingen vara med och tävla om Eld, Vanja och Ville eller Eld & Vanja och Ville.

3. Om ni vill ha en extra lott ska ni tipsa om tävlingen på er blogg (glöm inte att uppge om ni har tipsat i er kommentar).

Tävlingen avslutas den 17 maj kl. 16:00, efter det lottas vinnarna. Tyvärr måste ni ha en adress i Sverige för att vara med och tävla, på grund av fraktkostnader.

OBS: Tävlingen är nu avslutad!

Lycka till!

69 tankar om “TÄVLING!!

  1. Ping: Bokgläntan lottar ut två böcker! | Jennys bokstavliga vardag

  2. Ping: Tävling hos bokgläntan och bokrygg | booksarelives

  3. Åh va kul =) Jag vill vara med och tävla om Eld. Har precis börjat på Cirkeln och har inte långt kvar nu 🙂

  4. Två böcker att välja på,
    vet inte vilken jag helst ska få ??
    Bägge är ju så fina,
    jag vill att de ska bli mina !
    ”Eld” är nog ändå bäst,
    den skulle jag vilja ha mest !

  5. Hej!
    Härligt med boktävling, älskar att läsa böcker.

    Jag vill vara med och tävla om båda böckerna!

    Trevlig kväll!

    /Emma

  6. Jag slukar böcker och jag har inte läst nån av dem så jag tävlar gärna om båda!

    Jag har ingen blogg där jag kan tipsa om tävlingen men jag håller tummarna ändå 🙂

    // Kim

  7. hej kul med bok tävlingar
    har dock ingen blogg
    blir det jag som turen kommer till så önskar jag Eld
    har nåt att läsa i sommar
    hoppas på tur

  8. Är med och tävlar om Eld! (är jätte ledsen men jag har ingen blogg = inget inlägg :c men om jag hade skulle jag!)

  9. Jag är med i tävlingen. Mitt barnbarn har önskat sig boken Eld och jag hoppas på turen att vinna den.
    Mvh
    Charlotte

  10. Hej! Jag vill gärna tävla om både Eld & Vanja och Ville! Har tyvärr ingen blogg, men hoppas att jag har chans att vinna någon av böckerna ändå:(

  11. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om både ”Eld” och ”Vanja och Ville”. Har ingen blogg men hoppas jag kan vinna ändå. 🙂

  12. Jag vill jättegärna vara med! Jag har läst Cirkeln och jag älskade verkligen den, så jag vill vara med och tävla om ”Eld”. 😀 (Jag har ingen blogg)

  13. Jag önskar vinna boken Eld! Tipsat på FB under mitt namn Jenny-Anne Johansson (Helsingborg)

  14. Jag är gärna med och tävlar om báda böckerna ❤
    Underbart med lite ny läsning för en bokmal som mig

Lämna en kommentar